Mantra Sanació Ra Ma Da Sa



"Si vols curar qualsevol molèstia física o enfermetat
o alguna relació sentimental teva o d'algú altre.
Imagina que envies una llum verda a tu o a la persona
i que l'envolta curant qualsevol desarmonia que hi hagi."

"L'EFECTE MIRALL: Donc les gràcies a cada persona que té un vici: El mentider em mostra la meva falsedat, el lladre, la meva ambició, el avar la meva cobdícia, el gelós la meva inseguretat, el tímid les meves pors i les meves debilitats , el arrogant la meva supèrbia, el autoreferent, la meva pròpia vanitat, el entossudit, el meu orgull i la meva obsessió, l'agressiu, la meva ràbia acumulada, el dogmàtic, la meva pròpia intolerància. (Tzolkin)."

RA MA DA SA, SA SAY SO HUNG
és el Siri Gaitri Mantra i s'utilitza per la sanació.
Ra és el Sol,
Ma és la Lluna,
Da és la Terra,
Sa és l'Infinit,
Say és la totalitat del Infinit,
So Hung és "JO SÓC TU".

"Ra Ma Da Sa" és el mantra de la Terra,
i "Sa Say So Hung" és el mantra del Èter.

No hay comentarios:

Publicar un comentario